2009. január 2., péntek

Ismét eltelt egy év...

Üdv mindenkinek!

Nem hiszem,hogy sokan olvasták volna a blogomat...:)de azért leírom mi történt az elmúlt napokban velünk.

Az év utolsó napja sajnos nem úgy telt el ahogy szerettük volna:(

Délelőtt kezelésre kellett mennem...jaaaa,hogy milyen kezelésre?Elmesélem:

Hát..sajnos elég sokat fájlaltam a derekam,(szakmai ártalom) így elmentem a dokihoz aki beutalót adott a rheumatológiára.Ott a doki bácsi egy gyors vizsgálat után közölte,hogy lumbágóm van és kezelésekre lesz szükségem.Vízalatti vízsugármasszázst írt fel,medencefürdőt ezekből 15 alkalom és egy 10 alkalmas lidokainos kezelést is (ez egy elektromos kezelés).Mentem a betegirányítóba,hogy időpontot kérjek és majdnem hanyadt vágódtam amikor a kis hölgy közölte,hogy 9750 ft.Hát sajnos,mint megtudtuk 2005 óta fizetősek a kezelések és így is olcsóbb,mintha csak úgy bemennék és kérnék kezelést beutaló nélkül:(

Sajnos mivel táppénzen vagyok így minden nap mennem kellett kezelésre....még dec. 31.-én is:(Elég egyhangúak a kezelések,sokszor unatkozom mert alig van ismerős a fürdőben és hát...így nem igazán szeretek kijárni,de muszály...Talán most érzem,hogy kicsit javult a derekam 2 hét után...Akkor meg talán megérte...

Szóval de. 31.-én is kint voltam a gyógyfürdőben ahol egy nagypapám korabeli bácsi szó mi szó ismerkedni akart...Volt önbizalma a kis öregnek de már bosszantott a kérdéseivel és elég tolakodó és szemtelen volt a végére,de szerencsére egy másik idősebb úr mellettem aki észre vette a bácsi tolakodó viselkedését"kimentett" a papa karmai közzül és odébb állt végre...:)

Miután vége volt a kezeléseimnek férjem kint várt.Szegénykémnek napok óta fájt az egyik szemfoga így megbeszéltük,hogy elmegyünk fogdokihoz.Ami vicc volt a dologban,hogy 31.-én nem volt sehol fogorvosi ügyelet...Debrecenbe a Szent Anna utcára mentünk,mint kiderült ott csak gyermek fogászati ügyelet van...onnan irányítottak el végül is bennünket egy fogdokihoz.Férjemnek sajnos gyökérkezelték a fogát,kapott antibiotikumot és bedagadt arcal de kicsit nyugodtabban indultunk haza.Amint haza értünk csörgött a telója...mennie kell Szoboszlóra egy apartmanba ahol ők a karbantartók,nincs fűtés és a vendégek fáznak,meg kell csinálni.Szép kis Szilveszternek néztünk elé...

Na holnap folytatom....mostmár elfáradtam...

Jó éjt mindenkinek!!!

1 megjegyzés:

  1. Jajj, Te... hogy mik vannak! Tudom én, hogy jó csaj vagy! ;-)
    A kezelés remélem használ Drágám! Muszáj neki, ha ennyit kiadsz érte!
    Szegény Zsolti! :-( Bízom benne, hogy rendbejött a foga, de hogy mennyit kellett érte mennetek... :-(
    Millió puszi!

    VálaszTörlés