2008. december 29., hétfő

Bemutatkozás

Köszöntök mindenkit a kis blogomban!

Először is bemutatkozom:Edina vagyok de Edus a becenevem!

Alapjába véve egy mosolygós,barátkozó típusú csaj vagyok:)

Női-ruhakészítő a szakmám,és nem sokan vannak akik ezt elmondhtják de szeretem azt amit csinálok..főleg a baby rucikat szeretem varrni.

Jelenleg táppénzen vagyok de ez másik sztori...

36 éves 2 gyermekes édesanya vagyok és Debrecentől nem messze Sámsonkertben élek a kis családommal.

Van egy 13. éves nagylányom:Niki.Szertornázik már 7 éve és csodálatos eredményeket ért már el eddig.Nagyon büszke vagyok rá és... bár a kamaszkor velejárója a szülő bosszantása:)megpróbálom kezelni a helyzeteket néha több-kevesebb sikerrel!

Na és van egy lassan 4 éves kis ördögfiókám is Roland:)Tüneményes kis pasi,báááár most kezdődik nála a dackorszak.Eddig semmi panasz nem volt rá az oviban de az elmúlt hetek alatt kissé goromba lett a kis társaival és nem kötik le a foglalkozások sem úgy mint régebben.Amúgy egy hízelgőgép:)napjában többször oda bújik hozzám és pusziért kuncsorog de ez így van jól,hiszen a világ összes pusziját nekik adnám ha lehete...!

Ők az én életem értelmei és nagyon imádom őket!!!

Férjem...Zsolti...hááát...hogy is mondjam,kicsit nagyszájú,szókimondó,néha nyers,de egy aranykezű ember és tudom,hogy a családja a mindene(azaz mi)!Bármibe fog szinte mindent meg tud csinálni.Jelenleg gépészként dolgozik ,de klímaszerelő is!

Egy nagyon kedves barátnőm ajánlotta nekem az oldalt és mivel nekem már van egy web oldalam ahol találtam pár nagyon jó barátot,így hiszem,hogy itt is sok kedves emberrel fogok majd megismerkedni!

Most magamról röviden ennyit!

Mindenkinek nagyon szép hetet kívánok!Pusssz-pusssz

Edus

1 megjegyzés: